Saturday, November 19, 2016

It's beginning to look a lot like Christmas....

Hallo allemaal,
 
Vorige jaar heeft Studio Light hele mooie MDF pakketten uitgebracht. En van zo'n pakket heb ik kerstproject gemaakt. Bij dat pakket zat natuurlijk papier uit de lijn van vorig jaar. Maar dat mag de pret niet drukken, want ik heb gewoon een paar scrapvellen van de Frozen Forest lijn gepakt om de vellen van oudere lijn te vervangen.
 

Door dit mooi papier heb je eigenlijk niet zoveel mee nodig om er een mooi project van te maken.
Ik heb alleen een hoop sterren en kerstboom uitgestanst op glitter paper
en deze verdeelt op het huisje. 


Op de sterren en de kerstboom heb ik nog een hoop bruine pareltjes geplakt,
waardoor het nog feestelijker lijkt.
Rond om het hele huisjes en alle ramen heb ik witte Foam Clay geplakt.

 
Gebruikte materialen:
- Frozen Forest lijn:
STENCILFF14
STENCILFF13
Plakparels en Foam Clay

Het zou geen project van mij zijn als er ook niet nog met een gekleurd afdrukje op het project zou zitten. Dit plaatje is gekleurd met Copic Markers.
 
Ik hoop dat jullie het een leuk kerstproject  vinden en
veel plezier met het maken van jullie eigen Kerstkaarten en Kerstprojecten.

No comments: