Wednesday, August 17, 2016

Destiny woodlandsfae



Hoi Colourstock liefhebbers,
Wie wat bewaart, die heeft wat zeggen ze wel eens. Wij creatievelingen zijn echte verzamelaars en gooien zelden iets weg. Tegenwoordig ben ik daar iets gemakkelijker in geworden en bewaar niks meer waarvan ik denk dat ik er waarschijnlijk toch niets meer mee doe. Meestal maak ik daar het plaatselijke verzorgingshuis blij mee. Behalve kleurmediums die bewaar ik echt allemaal. Want vroeg of laat koop ik ze anders toch weer!

In de loop van de jaren heb ik alleen bijna al mijn Copic Ciao vervangen door Copic Sketch markers. Mijn oude Copic Ciao heb ik verkocht aan andere creatievelingen die daar nu al een tijdje meer kleuren. Dit kan omdat het producten zijn van zeer goede kwaliteit. Want met de meeste van mijn Ciao's heb ik toch meer dan 5 jaar gekleurd. Ook deze kun je uiteraard gewoon navullen!


Ook ARA acrylverf is daar een mooi voorbeeld van. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik nu alleen nog maar ARA en een ander bekend merk koop. Niet meer dat spul van een paar euro, dat geeft bij mij vaak niet het gewenste effect en dan geef ik het toch weer weg. In de loop van de jaren ben ik er toch achter gekomen dat je voor goed materiaal wat meer betaalt maar dat je er dan ook langer plezier van hebt. 


Maar genoeg gekletst!

Nu over het project zelf.
Wat heb ik gebruikt voor dit projectje.
ARA acrylverf, kleuren:
C260 Gold
M610 Groen Metallic

Ik heb deze Copic Markers gebruikt:
Huid: E000 - E00 - E11 - E21 - R20
Haar: G00 - G03 - G07 - G09 - G28
Lippen: R21 - R22 - R24
Ogen: E55 - E57 - E59
Bladeren: G03 - G05 - G09 - YG67
Topje: E84 - E87 - E89

De streepjes op de bladeren en het maantje op het gezicht zijn gezet met Molotow Liquid Chrome.

Dit was die weer voor vandaag.

Hopelijk tot snel.

No comments: